Általános üzleti feltételek

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK

Az ezen a weboldalon áruk vásárlásának feltétele a 18 évesnél idősebb és lakóhelye az Európai Unióban.

A webáruház általános feltételeit a fogyasztóvédelmi törvény szerint vannak (ZVPot), a személyes adatok védelméről szóló törvény szerint (ZVOP-1), az EU adatvédelmi szabályzata (GDPR) és az elektronikus hírközlési törvény szernit(ZEKom-1) szabályozva, Figyelembe vesszük az e-kereskedelem nemzetközi kódexát is.

Az általános szerződési feltételek határozzák meg a webáruház működését, a felhasználó és a webáruház jogait és kötelezettségeit, valamint szabályozzák a webáruház és a vevő közötti üzleti kapcsolatot. A vásárlót a vásárlás időpontjában érvényes általános szerződési feltételek kötik (az online rendelés leadása). A felhasználó mindig figyelmeztve van az általános üzleti feltételekről, és a vásárlás befejezésével megerősíti hogy elgoadta és érti a szerződésel kapcsolatos ismereteit.

ÁRAK

A Shelfox.hu webáruház összes ára FT-ban van feltüntetve és tartlamazza a 27% -os áfát. Az árak a rendelés idejében érvényesek, és nincsen előre meghatározott érvényességük. Az ajánlat érvényes a lemondásig. A kedvezmények és egyéb kedvezmények általában nem vonhatóak össze.

Annak ellenére, hogy rendkívüli erőfeszítést biztosítunk a legfrissebb és legpontosabb adatok biztosítására, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek. Abben az esetben, ha az áru ára megváltozik a megrendelés feldolgozása során, a cég lehetővé teszi a vevőnek, hogy visszavonja a vásárlását.

FIZETÉSI MÓD

A webáruház fizetési módjai a következők:

Fizetés utánvéttel – a vásárló a szállítónak fizet készpenzben, amikor kiszállítja a csomagot a megrendelő cimére. Az utánvét díja 700 ft
Hitelkártya
Paypal
Payu

A kiküldésért nem számítunk fel postaköltséget.

AZ ÁRU KÖLTSÉGEI ÉS SZÁLLÍTÁSA

A vásárló a szállítási költségeket is köteles kifizetni, kivéve az egyes termékeknél, amelyeknél az a megjegyzés van: “az ár tartalmazza a szállítási költséget” vagy “ingyenes szállítás”.

Szállítási idő 7 és 10 nap között van. Megrendeléskor a pontos időpontot értesítjük.
Felhívjuk figyelmét, hogy a kézbesítés késhet helyi vagy nemzeti ünnepnapokon, hétvégén vagy reklámkampányok során.

AZ ÁRUK MEGVÁSÁRLÁSA ÉS A MEGRENDELÉSI ELJÁRÁS

Vásárlási folyamat:

lépés: A vásárló a webáruház ajánlatából a kíválasztja a kivánt tételt/tételeket, és kiválasztja a mennyiséget, és megerősíti a választást a “kosárba helyezés” gombra kattintva. Több különböző tárgy megvásárlása esetén az egyes tételekre vonatkozó eljárást meg kell ismételni. Amikor a termékek összegyűjtése befejeződik, a vásárló átnézheti a megrendelés összefoglalását. A megrendelés tartalmának felülvizsgálata után ki kell válsztani a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva erősítheti meg. Az alkalmazás követelni fogja a felhasználótól a felhasználónevet és a jelszót vagy felkinálja a regisztrálást. A regisztráció befejezése után a vásárlási folyamat befejeződik a szállítási mód és a fizetés kiválasztásával, majd a “Rendelés megerősítése” gombra kattintva.
lépés: A megrendelést követően a megrendelő e-mailben értesítést kap a megrendelése elfogadásáról. Ebben a lépésben az ügyfélnek lehetősége van a megrendelés tartalmának felülvizsgálatára. Hibák esetén a vásárlónak lehetősége van a megrendelés visszavonására. A vásárló elálhat a megrendeléstől e-mailen keresztül a következő 2 órán belül. E-mailben történő törlés esetén az üzenetben az alábbi információkat kell feltüntetni: Rendelés törlése; az üzenet tartalmában pedig:
a) a termék megnevezése
b) a vásárló neve és vezetékneve, valamint
c) a vevő címe.
lépés: Ha a vevő nem törli a megrendelést, a megrendelést a cég feldolgozza. A cég ellenőrzi a megrendelt elemek elérhetőségét, megerősíti a megrendelést, vagy egyébb okokból elutasítja. A megrendelés visszaigazolásakor a cég e-mailban értesíti a vevőt a szállítási időről. Ha az áru raktáron van, az eladó 4 munkanapon belül megfelelően csomagolt csomagban a címzettnek elküldi. A megrendelt áruval együtt a vásárló számlát kap.

A cég és a vevő közötti adásvételi szerződés abban az időpontban érvényes, amikor a vevő elküldi megrendelést (a vásárló megkapja az elektronikus üzenetet a megrendelésről). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkozik. Az adásvételi szerződést elektronikusan tárolják a cég szerverén.

A küldött csomagok gyakori nem elfogadása esetén fenntartjuk azt a jogot, hogy az ügyfél csak a fizetés után fizethessen meg a csomagért (pro forma számla, hitelkártya vagy paypal formátumban).

A weboldalon található összes különleges ajánlat a megadott dátumig vagy az áru eladásáig érvényes.

SZERZŐDÉSTŐL ELÁLLÁSI JOG

A szerződések amelyek távolről vagy az üzlethelyiségen kívül történnek a fogyasztónak ebben az esetében a ZVPot-nak megfelelően joga van arra, hogy a szerződéstől való visszavonásról 14 napon belül értesítsen minket a döntés indoka nélkül. A fogyasztó olyan magán személy lehet, aki nem a szakmai tevékenységéhez vagy nem üzleti célból vásárolja és használ fel a termékeket és a szolgáltatásokat. Ezért a ZVPot keretében kötött szerződéstől való elállás NEM vonatkozik a jogi személyekre.

A vásárló aki a rendeléstől vagy a szerződéstől el akár állni, köteles az árut sértetlenül visszaküldeni az eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben. Abban az esetben, ha a cég úgy találja, hogy a visszaküldött áru sérült, vagy hiányos, az eladónak jogában áll megtagadni a szerződéstől való elállást, és a vásárló köteles megfizetni a felmerült károkat.

Önnek nincs joga elállni a szerződéstől a következő esetekben:

• ha a terméket és tartozékait nem az eredeti, sértetlen csomagolásban és változatlan mennyiségben küldi vissza;
• ha a termék felhasználói adatokat, képeket, beállításokat tartalmaz;
• ha a biztonsági pecsét megsérült vagy megtört az árukon;
• ha az utasítások és a jótállási sérül vagy hiányzik;
• olyan áruk szállítása során, amelyek természetüknél fogva elválaszthatatlanul összekeverednek más tárgyakkal;
• elemek, újratölthető akkumulátorok, akkumulátorok, kábelek, lámpák, alkatrészek, biztonsági zárat nyitó vagy az eredeti csomagolás eltávolítása esetén;
• olyan modelleknél amelyeket a fogyasztó részben vagy teljesen összeszerelt;
• egy alkalomra való termékek, pótalkatrészek és pótalkatrészek vásárlásakor.

A vásárlásról való elálláshoz egyértelmű nyilatkozatot kell küldeni, amelyből egyértelmű az elállás.

Abban az esetben fogadjuk el a szerződéstől való elállást ha a nyilatkozatot a megadott határidőn belül küldi el. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó bizonyítási terhet a fogyasztó viseli.

Ha már megkapta az árut és el szeretne állni a szerződéstől, akkor a visszavonástól fogva 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a címünkre. A visszavonást is 14 napon belül kell megtenni a csomag átvételitől számítva. Az árut időben kell visszaküldi, tehát a 14 napos visszatérítési időszak lejárta előtt. A termékeket sértetlenül, egyforma mennyiségben és eredeti, sértetlen csomagolásban kell visszaküldeni. A sérült termékeket, a megváltozott mennyiségben lévő termékeket és a nem eredeti vagy sérült csomagolásban lévő termékeket nem lehet visszaküldeni. Visszaküldheti a termékeket csomagként, nem pedig levélként. A visszaküldött termékekhez mellékelni kell a számla másolatát, és örömmel lássuk hogy ha kitölti a visszaküldésére szolgáló űrlapot, hogy gyorsabban elvégezhessük az egész folyamatot. Visszavonás esetén Ön csak az áruk visszaküldésének költségeit fedezi.

Ha már kifizette az árut, akkor minden beérkezett befizetést azonnal vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszautaljuk.

Ha már megkapta a terméket és eláll a szerződéstől, akkor a visszavonást követő 14 napon belül vissza kell küldenie a terméket. A beérkezett kifizetések megtérítését visszatartjuk, amíg a visszaküldött árut vissza nem küldjük, vagy addig, amíg bizonyítékot nem szolgáltat arra, hogy visszaadta az árut. A beérkezett befizetéseket ugyanaz a fizetési móddal fogjuk visszaküldeni, mint a vásárláskor, kivéve, ha más visszatérítési módot szeretne. A leggyorsabb és legegyszerűbb módja a visszaszerzésnek az utalás. Abban az esetben, ha úgy dönt, hogy ilyen visszatérítést végez, kérjük, adja meg személyes számlaszámát.

Javasoljuk, hogy a visszaküldés előtt értesítsen minket e-mailben hogy megegyezünk a legjobb visszatérési módszerről.
Azok a termékek, amelyikek sérülten érkeznek vissza, vagy nem megfelelő használat vagy viselkedés miatt megsérültek, ami nem feltétlenül szükséges az áruk jellegének, jellemzőinek és működésének meghatározásához, azok reklamációkat nem vesszük igénybe. Ha az igény elutasítása után szeretné a terméket újból átvenni, elküldjük Önnek, felszámolva az ilyen termék szállításával járó költségeket.

HÍBÁS TERMÉK

Az eladónak a szerződésnek megfelelően kell átadnia az árut a vevőnek, és felel a tényleges hibákért.

Mi a tényleges híba:

• ha a tárgy nem rendelkezik a szokásos használatához vagy forgalomba hozatalához szükséges jellemzőkkel;
• ha az árucikk nem rendelkezik olyan tulajdonságokkal, amelyek ahhoz szükségesek, hogy a vevő használja a terméket és az eladó tudott róla;
• ha a terméknek nincs olyan tulajdonsága és megkülönböztetése, amely kifejezetten vagy hallgatólagosan egyetértett vagy előírt volt;
• Ha az eladó átadta a mintát vagy modellt amely nem egyező a termékkel, kivéve, ha a mintát vagy a modellt csak az értesítéshez miatt lett bemutatva.

Az áruk rendeltetésszerű használatára való alkalmasságát az azonos típusú szokásos árukkal és az eladó vagy a gyártó által az áru jellemzőinek bármely eladó általi feltüntetésével kell értékelni, különösen a termék reklámozásával, a termék bemutatásával vagy az árukon feltüntetett megjelölésekkel kapcsolatban. A szerződéses kötelezettségekre vonatkozó jogszabályok a tényleges hibákért való felelősségre vonatkoznak.

Irási hiba végrehajtása

Valódi hiba megállapításához tizennégy (14) napon belül értesítenie kell a szerződést elrendelő határozatáról:
ARC-KRANJ, D.O.O.
HRASTJE 52K
4000 KRANJ
SLOVENIA
E-mail: service@shelfox.com

egyértelmű nyilatkozatot küld nekünk a service@shelfox.com e-mailben.

ADATVÉDELEM

Az Ön személyes adatait a jogszabályoknak megfelelően védjük. A rendelésnél megadott adatai arra szolgálnak, hogy ajánlatokat, számlákat és egyéb szükséges üzleti kommunikációt küldjünk Önnek. A személyes adatok védelme érdekében a felhasználó felelősséggel tartozik ugy hogy a biztonságossan elmenti a felhasználónevét és jelszavát, és a számítógépnek megfelelő szoftverének (víruskereső) védelmet biztosít.

AZ INFORMÁCIÓK HOZZÁFÉRHETŐSÉGE

A cég vállalja, hogy a vevőnek mindig biztosítja a következő információkat:

• a cég azonosságát (név és székhely, nyilvántartási szám);
• olyan kapcsolattartási információ, amely lehetővé teszi a felhasználó számára a gyors és hatékony kommunikációt (e-mail, telefon),
• az áruk vagy szolgáltatások alapvető jellemzői (beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciákat);
• az áruk vagy szolgáltatások végső árát, beleértve az adókat, vagy az ár kiszámításának módját, ha az áruk vagy szolgáltatások jellege miatt előre nem számítható,
• a termékek elérhetősége (a webhelyen kínált termékeknek vagy szolgáltatásoknak ésszerű időn belül hozzáférhetőnek kell lenniük);
• a fizetési feltételek, a termék vagy szolgáltatás teljesítésének feltételei (a szállítás módja, helye és határideje),
• információ további lehetséges szállítási, szállítási vagy szállítási költségekről, vagy figyelmeztetés arról, hogy ilyen költségek keletkezhetnek, ha előre nem számolhatók,
• az ajánlat érvényességi ideje,
• feltételek, határidők és eljárások visszavonás esetén; továbbá, ha és ha igen, milyen mértékben az áruk visszaküldésének költségei,
• a panaszkezelési eljárás magyarázata, beleértve a kapcsolattartó személy vagy az ügyfél kapcsolattartója elérhetőségét,
• megismerni a tényleges hibákért való felelősséget,
• az értékesítés utáni szolgáltatás lehetősége és feltételei, valamint adott esetben önkéntes garancia,
• Webhely előkészítésekor előfordulhat olyan hiba, amely nem befolyásolható és nem felelős miatta a cég. Nagy árkülönbség vagy műszaki adatok esetén értesítjük Önt megrendeléséről.

Copyright

© Copyright 2016 Shelfox (cég neve ARC-KRANJ, D.O.O.), HRASTJE 53K, 4000 KRANJ, SLOVENIJA. Regisztrációs szám 2265052000.

SZERZŐDŐ PARTNEREK

Fenntartjuk a jogot, hogy megtagadjuk a magánszemélyekkel vagy társaságokkal kötött szerződések megkötését.

Az áruk szerződéses partnere a Shelfox, ARC-KRANJ, D.O.O márkanév, Szlovéniában bejegyzett,
cég címe: Hrastje 52K, 4000 Kranj, Slovenija.
Adószám: SI 55819788.
Regisztrációs szám: 2265052000.
A cég igazgatója: MARK ALEKSANDER KOLMAN

REKLAMÁCIÓ ÉS CSERE

Ha tárgya lényeges term hibával rendelkezik, igényt követelhet.

A vásárlás dátumától számítva 14 napon belül visszaküldheti a megvásárolt terméket, és jogosult az áru cseréjére vagy a pénz visszafizetésére.

A REKLAMÁCIÓ NEM ÉRVÉNYES A KÖVETKEZŐ ESETEKBEN:
• fizikai sérülések
• kopás a használat miatt
• A termék meghibásodik a helytelen és gondatlan használat miatt

Panasz, termék visszaküldése vagy megváltoztatása esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: service@shelfox.com, mielőtt elküldné a terméket. 7 napon belül választ és útmutatást kap a működésről.

A csomagban írja le az e-mailben kapott reklamációs kódot, amelyet akkor kap meg miután kitöltötte az űrlapot.

Csomagoknál, amelynél nem lesz feltüntetve a reklamációs kód nem lehet beazonosítani és következésképpen a visszatérités / csere iránti kérelem nem oldható meg.

A visszaküldendő vagy cserélni kívánt terméknek sértetlennek kell lennie. Az eredeti és sértetlen csomagolásban vissza kell küldeni az összes kellékel. Ellenkező esetben a követelést elutasítják vagy részben oldjuk meg.

A csomag átvételétől számítva, 14 munkanapon belül reklamációja megoldásra kerül.

A szállítási költséget a feladó fizeti.
A küldeményt ajánlott levélben kell küldeni
Az utánvétes csomagokat nem fogadj el.

BIRÓSÁGON KÍVÜLI VITÁK RENDEZÉSE ÉS EGYÉB JOGORVOSLATOK

Az eladó igyekszik és mindent megtesz annak érdekében, hogy békés úton rendezzék a vitát, amennyiben ez nem lehetséges, a Carniolan bíróság hatáskörébe tartozik e viták rendezése.

BÉKELTETŐ TESTÜLETEK

február 15-ével az Europai Bizottság elkészített egy platformot a vitarendezésre. A fogyasztóknak lehetőségük van arra, hogy az online megrendelésükhöz kapcsolódó jogviták rendezésére a bíróság bevonása nélkül kerüljön sor. A vitarendezési platform elérhető a következő weboldalon: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Több információ a békeltető testületek és a vitarendezés platformjáról a következő weboldalon taláható: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

ARC-KRANJ d.o.o. a fogyasztói jogvitákkal összhangban a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésével foglalkozó előadó nem ismerik el a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvény értelmében a fogyasztói jogvitákkal kapcsolatos fogyasztói jogviták kezelésére vonatkozó hatáskörét.