Gyakran ismételt kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1.Mennyi a szállítási idő?

Normál szállítás (4-7 munkanap)
Csomagjainkat a MPL futárszolgálat szállítja. A napok száma a rendelés leadásának idejétől és a raktár leterheltségétől függ. Természetesen a hétvégék és az ünnepnapok ez alól kivételt képeznek. A hétvégéken illetve ünnepnapokon leadott rendeléseket a rá következő munkanapokon tudjuk feldolgozni és feladni.

2.Milyen fizetési módok közül választhatok?

A webáruház fizetési módjai a következők:

• Fizetés utánvéttel – a vásárló a szállítónak fizet készpenzben, amikor kiszállítja a csomagot a megrendelő cimére. Az utánvét díja 700 ft
• Hitelkártya
• Paypal
• Payu

3.Mennyi a szállítási költség?

A vásárló a szállítási költségeket is köteles kifizetni, kivéve az egyes termékeknél, amelyeknél az a megjegyzés van: “az ár tartalmazza a szállítási költséget” vagy “ingyenes szállítás”.

4.Hogy adhatok le rendelést?

Nagyon egyszerűen!
Vásárlási folyamat:

1.lépés: A vásárló a webáruház ajánlatából a kíválasztja a kivánt tételt/tételeket, és kiválasztja a mennyiséget, és megerősíti a választást a “kosárba helyezés” gombra kattintva. Több különböző tárgy megvásárlása esetén az egyes tételekre vonatkozó eljárást meg kell ismételni. Amikor a termékek összegyűjtése befejeződik, a vásárló átnézheti a megrendelés összefoglalását. A megrendelés tartalmának felülvizsgálata után ki kell válsztani a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva erősítheti meg. Az alkalmazás követelni fogja a felhasználótól a felhasználónevet és a jelszót vagy felkinálja a regisztrálást. A regisztráció befejezése után a vásárlási folyamat befejeződik a szállítási mód és a fizetés kiválasztásával, majd a “Rendelés megerősítése” gombra kattintva.

2.lépés: A megrendelést követően a megrendelő e-mailben értesítést kap a megrendelése elfogadásáról. Ebben a lépésben az ügyfélnek lehetősége van a megrendelés tartalmának felülvizsgálatára. Hibák esetén a vásárlónak lehetősége van a megrendelés visszavonására. A vásárló elálhat a megrendeléstől e-mailen keresztül a következő 2 órán belül. E-mailben történő törlés esetén az üzenetben az alábbi információkat kell feltüntetni: Rendelés törlése; az üzenet tartalmában pedig: a) a termék megnevezése b) a vásárló neve és vezetékneve, valamint c) a vevő címe.

3.lépés: Ha a vevő nem törli a megrendelést, a megrendelést a cég feldolgozza. A cég ellenőrzi a megrendelt elemek elérhetőségét, megerősíti a megrendelést, vagy egyébb okokból elutasítja. A megrendelés visszaigazolásakor a cég e-mailban értesíti a vevőt a szállítási időről. Ha az áru raktáron van, az eladó 4 munkanapon belül megfelelően csomagolt csomagban a címzettnek elküldi. A megrendelt áruval együtt a vásárló számlát kap.

A cég és a vevő közötti adásvételi szerződés abban az időpontban érvényes, amikor a vevő elküldi megrendelést (a vásárló megkapja az elektronikus üzenetet a megrendelésről). Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és mind a szolgáltatóra, mind a vevőre vonatkozik. Az adásvételi szerződést elektronikusan tárolják a cég szerverén.

5.Változtatni szeretnék a rendelésemen, mit tehetek?

Ha változtatni szeretnél a rendeléseden (szállítási cím, elérhetőségek, csomag tartalma), érdeklődni szeretnél a feldolgozás állásáról, vagy esetleg törölni szeretnéd a megrendelésed keresd Esztit e-mailben: service@shelfox.com.

6.Melyik cég szállítja ki a csomagjaitokat?

Csomagjaink gyors és biztonságos szállításáról a GLS.

7.Cég nevére kérném a számlámat!

Ebben az esetben azt tudjuk javasolni hogy a rendelés során a szállítási címét írják be, és a “Szállítással kapcsolatos megjegyzések” szövegdobozba pedig jelezd hogy mik a cég adati és adószáma.

8.Lehet személyesen vásárolni?

A Shelfox.hu csapata folyamatosan azon dolgozik, hogy a legjobb szépségápolási online áruház legyen Magyarországon, így nem kívánunk üzleteket nyitni. Emellett irodánkban teljes a “kreatív káosz”, így nem is mernénk az ügyfeleket behívni, még a végén megijednének. 🙂

9.Bővül majd a választékotok?

Természetesen mindig azon vagyunk hogy fejlődjünk és bővüljünk. Ezért is szeretünk új javaslatokat hallani olyan termékekről amiket szeretnétek az oldalon látni.
A javaslataitokat és ötleteiteket bátran írjátok meg a következő e-mail címre: service@shelfox.com.

10.Nem találtad a kérdésed a fentiek között, mit tegyek?

Keresd Esztit e-mailben!
E-mail: service@shelfox.com